Friday, 4 June 2010

Music in the Morning - Friday

A Scots song is your delight this good morn. 

Land O’ the Leal                                                  Silly Wizard

Run in to 3m 13s if you want to miss the banter and silliness between the singer (Andy M Stewart) and the late Johnny Cunningham (one of the finest fiddlers of his generation).

I'm wearin' awa, Jean,
Like snaw-wreaths in thaw, Jean
I'm wearin' awa' tae the Land o' the Leal
There's nae sorrow there, Jean,
There's neither cauld nor care, Jean
The day is aye fair in the Land o' the Leal

Ye aye were leal and true, Jean
Your task is ended noo, Jean
And I'll welcome you tae the Land o' the Leal
Our bonnie bairn's there, Jean
She was baith guid and fair, Jean
And oh, we grudged her sair, tae the Land o' the Leal

So dry that tearful ee, Jean,
My soul longs tae be free, Jean
And angels wait on me in the Land o' the Leal
So fare-thee-weel my ain Jean,
This world's care is vain, Jean
We'll meet and aye be fain, in the Land o' the Leal

I'm wearin' awa, Jean,
Like snaw-wreaths in thaw, Jean
I'm wearin' awa' tae the Land o' the Leal
There's nae sorrow there, Jean,
There's neither cauld nor care, Jean
The day is aye fair in the Land o' the Leal

2 comments:

  1. Stirring stuff and a musical gem, Calum.

    ReplyDelete
  2. yes, a very fine fiddle player and sadly missed

    ReplyDelete